23 Eylül 2015 Çarşamba

Koreli Bir Kız Gibi Giyinmek/ Kore Kış Modası


Kendilerine has renkli giyim tarzları, şirin tavırlarıyla Koreli kızların dış görünüşü her zaman ilgi çekicidir. Koreliler şıklığa, güzelliğe önem verirler. Kore halkı için estetik ve güzellik anlayışı bu kadar ön plandayken, elbette ki 'moda' onlar için adeta bir şıklık yarışı demektir. Korelilerin doğal görünümlerinin yanı sıra az çok bilinen bir şeydir ki topuklu ayakkabı onlar için vazgeçilmezler arasındadır. Dar ve mini etekler, topuklu ayakkabılar, saatlerce uğraşılmış saçlar, doğal
görünüm elde etmek için sürülmüş tonlarca makyaj... 


Kore modasına uymak mı istiyorsunuz? Bir koreli bayana göre; 'Koreli kız' gibi giyinmek 'Kore kökenli biri için bile çok zor.' Şehirde veya dizilerde gördüğünüz sevimli koreli kız gibi görünmek için fazlasıyla emek harcamalısınız. Güney Kore'de kışın kar nadiren yağmasına rağmen ayaz nedeniyle hava sıcaklığı oldukça düşüktür. Dizilerden de aşina olduğumuz Kore'de yaşayan tüm insanların üst üste giyilmiş kalın kıyafetlerini görmüşsünüzdür. Peki siz bu şıklığı nasıl yakalayabilirsiniz? Korelilerden spor giyinmeyi tercih edenler var. Ancak şıklıklarını yine de korumayı başarabiliyorlar. Farklı ve renkli parçaları kombinleyerek hem kendi tarzınıza uygun hemde bir Koreli bayan gibi görünerek şık olabilir ve rahatlığınızdan ödün vermeyebilirsiniz.
Kendi Tarzınızı Yaratarak Koreliler Gibi Görünün:

1) Renkli ve bol kazaklar...





Eğer sade bir kazağınız varsa birkaç küçük rötuşlarla sevimli ve tarz bir kazak yaratabilirsiniz:

2) Sadeliğine Renk Kat




Birbiri içinde aynı renkleri kullanma. Kıyafetinin renginden daha farklı zıt renkler tercih et. Tamamen siyah ya da beyaz olma. Renkli bir ceket, hırka ya da montla kombinle. 

3) Bol Hırkalar, Şapkalar ve Şallar





Bol hırkalar her zaman tercihim olmuştur ve onunla uyumlu bir şapka. Kombininiz ne olursa olsun kış aylarında bu ikiliden vazgeçmeyin. 

4) Aksesuar ve Küçük Rötuşlar






Kıyafetinizi ve sizi tamamlayacak olan seçtiğiniz takı ve aksesuarlardır. Bu bir bileklik, yüzük, kolye olabilir. Renkleri uyumlu yapabilir ya da keyfinize göre farklı renkler tercih ederek şıklığı yakalayabilirsiniz. 




Saça takılan kurdele, süslü tokalar, renkli tel tokalar Koreli kızların vazgeçilmezleri arasında. Bu sizi olduğunuzdan daha sevimli gösterecek küçük rötuşlardır. 

5) Çanta Seçimi ve Ayakkabı Tercihleri



Uzun bir süreden beri revaçta olan renkli sırt çantaları spor görünüşünüz için ideal. Kıyafetiniz siyah ise kırmızı ya da beyaz bir çanta seçimi yapabilirsiniz. Beyaz ağırlıklı bir kombin ise açık tonlarda mavi, pembe ya da koyu yeşil tonlarında çantalar tercih edebilirsiniz. Kıyafetiniz çok renkli ise daha sade kalabilecek açık kahve rengi çanta doğru seçim olacaktır.



Ayakkabı seçimi kızların en çok zorlandığı konulardan birisidir. Kış kapıya dayanmışken tercihiniz botlardan ve çizmelerden yana olacaktır. Tunik, elbise tarzı giysiler seviyorsanız uzun çizmeler, spor kombinler tercih ediyorsanız kısa botlar ve bilekte çizmelerden yana olsun tercihleriniz. Botlarınızın dışına çıkmış dağınık uzun çorap görüntüsü hoş durabilir. 


Dar ve mini kıyafetlerin aksine bol ve salaş kıyafetler rahatlık ve tarz bakımından daima bir adım öndedir. Şunu da unutmamalısınız; kendi tarzınızdan vazgeçmeyin çünkü sizi en iyi tarzınız ifade edebilir.












18 yorum:

  1. yaa çok tatlı bunlar bayıldımm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim :)) Yorumun için teşekkürler :))

      Sil
  2. Çok teşekkürler çok yardımcı bi yayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)) Yorumun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Güzel bir post olmuş,beğendim.^^ Kore Modasına bende bayılıyorum!O kadar sevimlilerki! Benim giydikleriminde bir çoğu Kore modasına uyuyor...Genelde spor takılırım ama Kore modasına uyan bir şekilde spor takılırım.Yada sanırım benim giyim tarzım için en uygun kelime "grunge".Yine bile önüme Kore'den fırlamış şirin bir kıyafet getirdiklerinde mutlaka giyerim.-Sanırım beğendiğim herşeyi giyiyorum...-Geçende bulunduğum semtte alışverişe çıktığımda çok bilinen bir mağazada senin birinci maddede belirttiğin kalıpta aşırı kawaii bir sweatshirt gördüm *-* Onu almak istedim çünkü ben her ne kadar genellikle kapalı renkler kullansamda bu gerçekten çok şirindi.Sonra etiketine koşup baktım,30 liraydı-13 yaşında bir ben için biraz pahalı :3-almadım ama o kadar şirin bir şeyin hiç rağbet görmemesinede çok şaşırdım.Böyle pastel pembesi, yaka kısmında taşlı ama abartısız ve yumuşacık harika bir kazaktı.Ay gözüm kalmış o kazakta benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke alabilseydin, üzüldüm dogrusu. Alışverişe çıktığımda kararsız kalır, bisey bulduğumda bedeni kalmaz ya da fiyatı bana uymaz seninkide aynı durumm galiba. Bir dahaki sefere onu mutlaka al :)) Yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. O değil de ben resimlere bayıldım, hepsi çok güzel ^^ O benim panom mu? :OO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet resimler çok güzel bende çok severek koydum :) Evet blogunu bulduğumda çok hosuma gitti ne zamandır boyle bir sey arıyordum. Umarım rahatsız olmadın olduysan kaldırabilirim ^^

      Sil
    2. Hayır hayır çok mutlu oldum görünce! Kullandığın için teşekkür ederim! ^^ Ayrıca yaptığın düzenleme çok güzel olmuş ^^

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) Bu arada neredeyse unutuyordum yorumun için de teşekkürler :))

      Sil
  5. Şey... pardon yüz şekline göre saç modelleri yapılışlarııınıda yollarmısınız bende korelilere bayılırım da .9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki senin için ayrı bir post hazırladım yüz sekillerine gore kore saç modelleri adina oradan istediğin bilgiye ulaşabilirsin ^^

      Sil
  6. Sayfayı aşağı indirdikçe ağzım "o" şeklini aldı. Neden bu kadar sevimli ve tarz olmak zorundalar?

    Özellikle resimdeki parlak saçlara çok özeniyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ama gerçekten çok güzeller. Saçları için fazlasıyla emek harcıyorlarmiş arkadaşıma ne zaman ne yaptığını sorsam maske yaptığını söylüyor

      Sil
  7. Salam. Resimləri mən də çox bəyəndim. Qol saatının başqa rəngindən məndə var ^_^ amma o çantalardan da istəyirəm. :)) gözəl yazıdır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten hepsi çok güzeller o saatlerden bende olmasını çok isterdim ve çantalardan.

      Sil
  8. Korelilerin tarzını gerçekten çok beğeniyorum. Normalde modayı takip etmek kıyafet incelemk gibi şeyler pek ilgimi çekmezdi. Ama Korelilerin bu tarz kıyafetlerini gördükten sonra birçok sitede kıyafet araştırması yapmıştım. Bu yararlı post için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...