31 Ekim 2015 Cumartesi

Mini Mini Kore Dizileri


Ne zamandır yoksun! Nerelerdesin sen? Diye soran çok arkadaş olmuş. Ben okullar açıldı açılalı başımı kaşımaya vakit bulamayacak durumdayım. Değil bir dizi olsun, bir film izlemek olsun, buraya girmeye bile vakit bulamıyorum. Tabi ki okullar birkaç gün tatil oldu bende kendime bir gün izin verdim. İki mini dizi bitirdim. Bir tane de Tayvan drama'ya başladım. En kısa zamanda onunda tanıtımını yapacağım. Öncelikli olarak benim gibi sonradan görenler ve hala izlemeyenler içindir bu iki mini dizi önerim.


The Sleeping Witch


'Uyuyan Güzel' masalını biliyorsunuzdur. Bu masalları aratmayacak minicik dizide bir film uzunluğunda. Yalnız uyuyan güzel değil, tatlı bir cadı. Tek bölüm ve 60 dakika kadar. Bir iki yıl önce bu diziyi görmüş olmama rağmen izlememiştim. Şu sıralar düzenli olarak takip ettiğim tek dizi 'She Was Pretty' olduğundan Park Seo Joon'a kafayı takmış durumdayım. Bugün tekrar karşıma çıkan bu dizide oynadığını görünce hemen izlemeye başladım. İzlerken çok keyif alacağınız bu mini dramanın konusu; 

Ah Mi, lisesinde gerçekleşen esrarengiz bir patlama sebebiyle tam 16 yıl boyunca komada kalır. Ve bir gün uyanır. Uyandığında artık bir lise öğrencisi değil, 34 yaşlarında bir kadındır. Uyandığı sırada odasında bulunan tanımadığı adamla bu sırrın peşine düşer.


Love Cell


2010-2012 yılları arası Naver websitesi üzerinden yayınlanan Love Cell (Dating DNA) webtoon’un dizi versiyonu. Dizide 'Randevular Tanrısı' olarak Kim Woo Bin yer alıyor. İzlerken çok keyif aldım ve çok eğlendim. Keşke bölümler daha uzun olsaydı diyebileceğim diziler arasına girdi. 

Konusu: 
Ma Dae Choong, yıllardır kimseyle çıkmamış, yalnız ve işsiz bir adam. Kore'nin yıldızı Seo Rin'e aşık. Bir gün onun son aşk  hücresi Dar Choong'un karşısına geçip konuşmaya başlıyor. Kedisi Nebi'nin içine aşk hücresi girince yerine güzel bir kız oluyor ve ona 30 gün ömrü kaldığını, eğer Ma Dae Choong biriyle çıkmazsa aşk hücresi öleceğini ve Ma Dae Choong da bir daha asla kimseye karşı bir şeyler hissedemeyeceğini söylüyor. Nebi, Seo Rin ile çıkabilmesi için ona yardım edecektir. 




12 yorum:

  1. İkisini de çok merak ettim, izleyeceğim mutlaka :)))) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum yaptığın için teşekkür ederim :) Mutlaka izle, eminim çok beğeneceksin. :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Mini dizileri izlemeyi seviyorum, doğru düzgün dizi izleyemediğin zamanlarda kurtarıcı oluyorlar. İkisini de izleyeceğim, teşekkürler önerin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın :) yorum yaptığın için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kız napıyon?
    Okul insanın vaktini alıyor giremiyor insan :)
    She was pretty başlamıştım ama devam ettiremedim.
    vakit olmadı ama filmi listeme aldım .izleyeceğim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah hep ders çalışıyorum. Ne yapacağım!? Sen ne yapıyorsun? :) Arkadaşım she was pretty yarım bırakılır mı? Mutlaka izlemelisin emin ol pişman olmayacaksin.

      Sil
    2. Bendede aynı. Habire ödev yap.
      Sınavlar başlayacak.
      İşte vakit olmayınca dizi.yarım kaldı:/

      Sil
  4. Sahalara döndük :D Bende giremiyorum, kendimi suçlu hissediyordum bir de baktım sen de yoksun o da yok, o da yok toptan kopmuşuz :)) Neyse arada uyandırmak lazım birbirimizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha çok güldüm gerçekten :) Doğru diyorsun uyanda balığa gidelim hesabı :)

      Sil
  5. Ben de şu aralar dizi izleyemiyorum. Bunlar ilaç gibi geldi en kısa zamanda izleyeceğim. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En tatli çerezlik diziler mutlaka izle. :))

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...