2 Kasım 2015 Pazartesi

Kiss Me /Tayland Drama


Full House Thai versiyonunu izleyenler biliyordur bu tatlı çiftimizi. Full House izlenirken çok beğenilmişti. Bu yüzden yapımcılar iki başarılı oyuncuyu başka bir projede tekrar bir araya getirmek istemişler ki Kore'de Playfull Kiss olarak bildiğimiz dizinin Tayland versiyonunu çekmişler.
Onlar Geri Döndü...

Playfull Kiss ile aynı konuya sahip olmasına rağmen birbirinden farklı ve komik sahneler var. Henüz güncel bir dizi, ben de altıncı bölümüne kadar izledim. Ve çok beğendim. 



Konusu:
Taliw hayat dolu bir kızdır. Saftır ve her şeyi yavaş anlar. Tenten IQ'su 200'dür ve çok yakışıklıdır. Taliw, Tenten'e karşı bir takım duygular beslemektedir. Tenten, Taliw'e bazen çok nazik ve ilgili davranırken, bazen onunla dalga geçip herkesin önünde utandırır. Bir kaza sonucu Taliw'in evi yıkılır, babasının yakın arkadaşının evinde kalmaya başlarlar. Aynı evde de Tenten yaşamaktadır.


Oyuncular:


-Mike Pirath Nitipaisankul-

-Aom Sucharat Manaying-

-Tao Sattaphong Phiangphor-






8 yorum:

  1. Ben bunu izlerim hem de hemen. Playful Kiss, -Hyun Joong yüzünden tabi ki- en favori Kore dizim sayılır. Tayland versiyounu da güzele benziyor. Teşekkürler post için.

    YanıtlaSil
  2. Yorum yaptığın için ben teşekkür ederim. Hemen hemen izle :)) Çok eğlenceli ve güzel :))

    YanıtlaSil
  3. yaaa çok sevimdimm. romantik komediye bayılırım! romantizmi aslında tek olarak sevmem zira, işin içinde duygusallık hat safayı çektiğinden bazen karakterlerin başına kötü hadiseler geliyor (bence gayet normal, nitekim dizilerde ne denli kurgusal olsalar da hayatın içinden kesintileri de barındırıyorlar) hali ilen de dram da eklenince benim gözler tam anlamıyla diziyi izlerken uyku bastırdığından kapanıveriyor. playfull kiss'i oldukça beğenmiştim, tayland versiyonunu izlemek eğlenceli olacak. haber için sağolasın bonghwang. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu uzun yorum icin sen Sağol :)) Dizi ne tür olursa olsun o ikisinin uyumu gerçekten çok hoş :) Her şekilde izlenir :) Iyi seyirler dilerim...

      Sil
  4. Ben sevemedim bu diziyi yaa.Açıkçası sadece 1. Bölümü izledim, onun da tamamını değil..Full House'da bu çift çok yakışıyodu severek izlemiştim ikisini ama ben bu yapımda beğenemedim, diziye çok uymamışlar sanki..ayrıca Mike'ın o altın rengi civciv sarısı(?) saçlarını da sevemedim belki bir şans verir de tekrar başlarım ama zorlayarak izlerim gibime geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rolleri uymamis gelebilir ama oyuncuların kimyası çok güzel. Bu arada Mike öle görünce ben de çok şaşırdım. Eski hali daha iyidi ve dizide ikinci erkek karakter beni izlemeye daha çok çekiyor zorla bile olsa pes etmeden izle :D fighting!!! Ah yorum icin tesekkur ederim :)

      Sil
  5. Komşu http://yeter678.blogspot.com.tr/2015/11/ben-ne-gorcem-o-gorsun.html?showComment=1446736217677#c5967024727145175329 mimlendin :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben bu mime bayıldım hemen yazacağım komsucum :)) Park Seo Joonu gorsem neler yapmam ki :))

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...