14 Kasım 2015 Cumartesi

Yüz Şekillerine Göre Kore Saç Modeli Örnekleri


Güzellik denince aklıma ilk gelen şey; Koreliler... Güzelliğine önem veren insanlar... Giyimden makyaja, makyajdan saça kadar her şeyi ince ayrıntısı ile kurcalayan bir toplum. Güney Kore Fanı olarak birçok insan onlar gibi gözükmek ve giyinmek isteyebilir. Bu nedenle bloguma gelerek benden bir rica da bulunan arkadaşım için sıkı bir araştırmadan sonra böyle bir post hazırladım.

Koreli kızlar saç modelleri ile kendilerine özel bir stil oluşturmuşlar. Saçlarının uçlarına belirgin bukleler ekleyerek sevimli ve dikkat çekici tokalar, fiyonklar ve taçlar takarak saç kesiminin modelini koruyorlar. Bu kadar işlemden sonra saçları nasıl canlı kalıyor? Nasıl parlak ve güçlü olabiliyor? Bu postumda bunlar üzerinde duracağım.



 Yüz Şeklinizi Bilin

1) Kendinizin bir fotoğrafını çekin. Fotoğraf makinesini yüz hizanızda tutun ve tam karşıdan fotoğrafınızı çekin. Eğer fotoğraf makineniz kendinizi çekebilmeniz için elverişli değilse, birine fotoğrafınızı çektirin. Fotoğrafta, gülümseme isteğinize karşı gelin. En doğal duruşla yüzünüzün şeklini anlayabilmek mümkündür ve gülümsemek bunu anlamayı daha da zorlaştırır.

2)Yüzünüzün hangi şekle daha yakın olduğunu anlamanıza yardımcı olmak için aşağıdaki soruları cevaplayın:

Yüzünüz hem uzun hem de geniş mi? O zaman siz muhtemelen kare ya da yuvarlak bir yüz şekline sahipsiniz.
Yüzünüzün uzunluğu genişliğinden daha mı fazla? O zaman yüzünüze en yakın şekil, ovaldir.
Çeneniz köşeli ve kare şeklinde mi? Kare yüz şekline sahip insanların çoğu, köşeli çeneye sahiptir.
Çeneniz sivri bir şekilde mi? Özellikle üçgen şekilli bir alnınız varsa, kalp şeklinde bir yüze sahip olabilirsiniz.


Yüzünüze Uygun Bir Saç Kesimi Bulun:











Yüzünüze Uygun Saç Kesimine Karar Verdikten Sonra Kore Saç Kesimi Modellerine Göz Atın:

Farklı kahkül kesimlerine göz atın: 





 Yeni Saçınıza Şekil Verin:






!!!İpucu: 

Süt ve Bal Maskesi:

Malzemeler: 2 su bardağı süt, 2 çay kaşığı bal.

Hazırlanışı ve Uygulama: Sütü mikrodalga veya cezvede ısıtın. Ilınan sütün içerisine bal koyun ve eriyene kadar karıştırın. Yağlı süt kullanın, koyu bir kıvam olacaktır.
Saçlarınızın tamamına hazır olan maskeyi sürün ve nemli havlu ile saçınızı sarın.
15-20 dakika beklettikten sonra şampuan ile saçlarınızı yıkayın.

Bu çok besleyici bir saç maskesi! Aslında zarar görmüş saçlar için harika bir maske.
Süt ve bal yağ yumuşatmak ve saçınızı besler yardımcı olur! Aynı zamanda parlaklık sağlar.


Bilgileri birçok siteden derleyerek hazırladım. Süt ve Bal maskesini henüz denemedim. Ama güvenilir bir kaynaktan yardım aldım. Doğal, besleyici ve ışıl ışıl saçlarınızın keyfini çıkarın...







14 yorum:

  1. Müthiş yararlı bir yazı olmuş :) Farkında olmadan yüz tipime uygun saç şeklini seçmişim yeni öğreniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana çok sevindim ~~

      Sil
    2. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana çok sevindim ~~

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş, gerçekten yararlı. Şimdi gidip fotoğrafımı çekeceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabildiysem bu konuda çok sevindim. Biz kızlar çok dikkat ediyoruz böyle şeylere. .

      Sil
  3. Benim yüz şeklim ne oval nede yuvarlak, çünkü yüzüm geniş değil ama uzun da değil. Ne olduğum belli değil T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben onu araştırdım da herkesin belirli bir yüz ölçütü vardır. Muhtemelrn yuvarlak yada ovaldir bu konuda en cok benzeyene bakacaksiniz ^^

      Sil
  4. Pixie seviyorum ama hem yüzüm yuvarlak hem de burnum biraz uzun...dram!!!!!!

    YanıtlaSil
  5. yüzüm kare yüz şekli ama o kadar sivri hatlara sahip değilim ve bira uzun bir yüzüm var iri gözlerim ve dolgun dudaklarım var kahkül kestirmek istiyorum ama yakışır mı yoksa hiç olmazmı emin değilimm yardımcı olabilirmisin ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm ama ben bu konuda bu kadar bilgili değilim. Ben sadece yuzsekilini tanımanıza yardımcı olmak için bu yayını yaptım. Kuaförler bu konuda daha bilgili onlara sorabilirsin.

      Sil
    2. Üzgünüm ama ben bu konuda bu kadar bilgili değilim. Ben sadece yuzsekilini tanımanıza yardımcı olmak için bu yayını yaptım. Kuaförler bu konuda daha bilgili onlara sorabilirsin.

      Sil
  6. benim yüz şeklim kare ama o kadar sert hatlara sahip değilim alnım geniş ve yüzüm biraz uzun iri gözlere ve dolgun dudakalra sahipim ve kahkül kestirmek istiyorum ama emin olamıyorum yakışırmı ? yoksa kötü mü durur ??? yardımcı olurmsun lütfen ve yazdıklarını çok beğendim teşekkürlerr <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yayını beğendiğiniz ve yorumunuz için ama malesef ben bu konuda bilgili değilim ben yalnizca yuzsekilini tanımanıza yardımcı olmak istedim o kadar. Bunu kuaförlere sorarak bilgi sahibi olabilirsiniz. Kahkul kestirmek kolay ama bakımı zor olan bir iş yuzunuz geniş ise kestirin derim eğer küçük bir yüzünüz varsa tamamen örter.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...