4 Aralık 2015 Cuma

Hayallerimin Ülkesi Güney Kore Mimi...


Merhabalar! Ne zamandır yoktum. "200 yıl sonra Dünya" başlıklı postuma çok güzel yorumlar gelmiş. Bu beni çok mutlu etti, yorum yapan herkese öncelikle teşekkür ediyorum. Bu postum da beni çok yakından ilgilendiren sorularla dolu bir mim yazacağım. Beni mimleyen KoRe FeNoMeNi'ne çok teşekkür ediyorum. İnsan mimlenince kendini özel hissediyor. Ben böyle hissediyorum.
Uzun uzadıya teşekkürlerin ardından ve boş sohbetler müdiresi olaraktan lafı daha fazla uzatmayarak şu mime geçsem iyi olacak.


İzlediğiniz ilk Kore dizisi / dizi hakkındaki yorumlarınız ?

İzlediğim ilk dizi Playful Kiss. Daha en başından kızın saf olması ve bağımlı derecesinde aşık olması canımı sıkmıştı. Erkek karakter kızı ezdikçe eziyor, kız ise daha çok bağlanıyor. Yok böyle bir psikopatlık! Bu durumları görmezden gelirsem eğlenerek izlediğim bir diziydi. 


İlk oppanız, unniniz ?

İlk oppam; Jung Yong Hwa 
İlk unnim ise; Park Shin Hye


OST'sini en beğendiğiniz dizi ?

Gerçekten her dizinin OST'u çok güzel. En çok beğendiklerim Kill Me Heal Me, My Girlfriend is Gumiho, City Hunter..


Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktör ve aktrisler ?

Beğendiğim koreli oyuncular saymakla bitmez; Kim Woo Bin, Kim Soo Hyun, So Ji Sub, Ji Sung, Park Seo Joon, Jung II Woo, Kim So Hyun, Ji Hae Soo, Moon Chae Won, Jun Ji Hyun, Yoo ın Na...

İlk izlediğiniz anime, ilk izlediğiniz Kore filmi ?

izlediğim ilk anime; Kaichou wa maid-sama
ama izlediğim ilk kore filmini hatırlamıyorum.

En son izlediğiniz Kore dizisi ?

She Was Pretty biter bitmez başladığım dizi Oh! My Venüs... Gerçekten harika eğlenceli bir dizi.

İlk izlediğiniz tarihi dizi ?

Her bölümün heyecanını hala hissederim; Gu Family Book

Sıkıldığınız diziler ?

Su götürmez bir gerçek; Orange Marmalade... O kadar sıkıldım ki her saniyesi işkence gibi geldi. Zaten sonunu getiremedim.

Hangi dizi karakterine tekme tokat dalmak istediniz ?

Ah, benim kötü karakterlerle hep bir sorunum vardır. En çok Rooftop Prince'de Jung Yoo Mi'nin karakterine ve School 2015'teki Kang So Young, Lee Sung Jae'nin Gu Family Book'taki rolüne gıcık olmuşumdur.


Sonunu beğendiğiniz ve beğenmediğiniz diziler ?

Sonunu beğenmediğim çok dizi vardır ama bu sıranın başını 49 days çekiyor. Daha sonra Big, She Was Pretty- öyle bir diziye göre yetersiz bir sondu bence- ,City Hunter, BOF, Gu Family Book, Princess' Man...
Sonunu en çok beğendiğim dizi Kill Me Heal Me, Secret Garden..

Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı ? 

İlk dinledğim şarkı EXO-Wolf şarkısıydı.

Sevmediğiniz unni ve oppalar ?

Yok.


Korece - Japonca - Çince ?

Neden tek bir tane seçmek zorundayım. Ben hepsi diyorum.







13 yorum:

  1. Yorumu yazdım net gitti, geldi mi bilmiyorum ama aşağı yukarı aynısını yazmaya çalışacağım :)
    Dedim ki;
    Çok güzel olmuş ellerine sağlık ben de bu mimi yapıyordum ama benimki henüz hazır değil ama bazı vevaplarımız benzemiş seninle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jun Ji Hyun'u nasıl unuttum ben yaaa! Çok güzel olmuş canım, kalemine sağlık, gifler de güzeldi!

      Sil
    2. Yorumunuz için teşekkür ederim :) çok eğlenceliydi. Jun Ji Hyun unutulmaz ama :D

      Sil
  2. Big in sonunu anlayabildin mi ya?Ben ne olduğunu hala çözemedim. Diziye bayılmıştım ama sonu tam bir fiyaskoydu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır anlamadım ole baktım sadece

      Sil
  3. Komsu musadenle bu mimi kaptim :D Bu arada cok eglenceli olmus mim ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben mimlemeyi unutmusum kap kap komşu bekliyor olacagim hemen yap ^^

      Sil
  4. Playfull Kiss deki kıza ben de çok uyuz olmuştum ama en sevdiğim karakterlerden biridir :D
    Ellerine sağlık, okuması keyifli bir mim olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en sevdiğim karakterlerden biridir ama insan öyle tavırlara sinir olmuyor değil hani :D

      Sil
  5. usui ve misaki arasında ki ilişki unutulmaz! özellikle usui.
    misaki'nin her seferinde "feromon gezegeninden gelen pis sapık uzaylı" diye çıkışması yüzümü güldürmüştür. güçlü bayan karakterleri severim, ah, keşke playful kiss'de de ha ni biraz misaki'den feyzalsa. bu arada mimi çok beğendim, oldukça eğlenceli olmuş. ellerine sağlık bonghwang. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisinin hikayesi çok başka ki bende güçlü kadın karakterleri daha çok severim seviyorum diye çocuğun yani başında gezenlere sinir olurum. Doğru söylüyorsun arkadaşım biraz ders alsa ne güzel olurdu bu yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Benim de dinlediğim ilk Kore şarkısı EXO - Wolf :)))) Çok güzel bir mim olmuş ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler :) Wolf efsane bir şarkı. O kadar çok dinlememe rağmen hala sıkılmadan dinleyebildigim nadir şarkılardan.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...