13 Aralık 2015 Pazar

Mim: Merak? Merak.


Nerede bu? Nerelerdeymiş? Bakalım, ah burada!!
 "Sevgili blog arkadaşım River beni düşünerek mimlemiş. Teşekkürlerimi kendisine iletiyorum."
Sevdiğimiz, sevmediklerimiz ve takıntılarımız hakkında yazacağız. Aslında kendime bir hedef belirlemiştim blogum istediğim tıklanma sayısını yakalayınca kendimi tanıtan uzun bir yazı yazacaktım ama bu mimde o gün gelene kadar, işte beni merak edenler için ön bir bilgi olmuş olur diye düşündüm.




  • Sevmediğim, hatta takıntı derecesinde nefret ettiğim şeydir bu; yemek yerken ağzını şapırdatmak. Aynı masada yemek yerken bunu yapan her kimse çekinmeden uyarırım hala devam ediyorsa masadan kalkar ve giderim. 
  • Dikkatim çok çabuk dağılır bu hiç sevmediğim bir özelliğim. Sırf bunun yüzünden dersin neredeyse tamamını kaçırmışlığım vardır.



  • Fırsat bulduğum her an müzik dinlerim. Bir şarkı bile dinlememişsem günüm iyi geçmez.
  • Çok sakarım. Aşırı! Düz yolda yürürken düşecek kadar sakarım. Yemek yerken benden çok masa ya da üstüm yer. Ama bu özelliğim komik geliyor. 
  • Ağır başlıyım. Yerine göre davranırım bu sebeple şımarık insanlara tahammülüm yoktur. Ama en yakın arkadaşımda tam bir küçük çocuk gibidir. Bunu kendisi de biliyor. Bu onu ya da beni rahatsız etmiyor- bir noktaya kadar-
  • Çok çabuk alınırım, ufacık bir söz bile kalbimi kırar. Duygusalım. Ama ne kadar duygusalsam o kadar sinirli bir yapım vardır. Çabuk parlar çabuk sönerim.

  • Korku filmlerini hiç sevmem. Daha çok fantastik filmleri seviyorum ve tarihi filmler -kore tarihi-
  • Şu dünyada şüphesiz en çok sevdiğim kişidir; Jackie Chan. En büyük hayallerimden birisi onu bir gün görmek. Her filmini sıkılmadan yüzlerce kez izleyebilirim.
  • Çok şansız bir insanımdır. Aylarca beklediğim bir fırsatı tam yakalamışken şansızlığım yüzünden kaçırdım mesela. 


  • Kalabalık ortamları sevmem, utandığım an hemen ayaklı domatese dönerim. Bembeyaz bir tenim olduğundan çok bariz belli olur.
  • Gece uyku tutmaz, sabah uyanamam, okula hazırlanmam en az bir saat sürer, servise geç kalırım. Buradan çıkacak sonuç şu; geceyi çok seviyorum böyle gece ayazını, yıldızları ama karanlıktan da korkuyorum.
  • Daha anlatırdım ama işte diğer özelliklerimden biri de bu bir işe hevesle başlar ortasında sıkılırım. Yazımda buraya kadar...


Özetleyecek olursak; çok ironi bir kişiliğim vardır. Beni böyle seven tüm dostlarıma sevgilerimle...

Hala mimlenmediler ise; Ranao, Dreamella, Mrs Soda, Merve Canbaz...










12 yorum:

  1. İlginç ve samimi bir mim :)) Bazılarında adeta kendimi gördüm :))) Bu arada çok teşekkürler en kısa zamanda karşılık vereceğim inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her kız bir nebze olsun birbirine benzer mimini merakla bekliyorum canım ^^

      Sil
  2. aklımda bir an sakura'yı canlandırdın bonghwang. :))
    ne hoş seni tanımış olduk bir nebze daha. çok sevilesi özelliklerin var, ve açık sözlü olduğunu görünce (ki, olmasan masa başında yemek konusunda uyarmazdın bile) görünce, neden bounghwang gibiler daha fazla yok dedim. biraz şanssızlık bende de vardır. hatta geçtiğimiz aylarda bir doktor randevum hakkındaki yazımı iç döküntüsü olarak yazmıştım. konum olarak izmir'deyim, ama randevu aldığım yer adana çıktı. yanlışlıkken benim kaydı adana'ya almışlardı ki, sıraya girdiğimde "sizin kaydınız adana'da görünüyor" dedikleri an öğrenmiştim. öyle anlar birazda insanın kendisini komedi dizinin ana karakteri gibi hissetmesine yol açıyor. böyle anlar sadece sitcomlarda olur diyerek. ellerine sağlık bu arada, giflerle satırlarınla rengarenk bir mim olmuş. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ^^ öncelikle bu uzun yorumun için teşekkür ederim :) Bu konuda gerçekten çok takıntılı bir insanım malesef bazen bu yönümü sevmiyorum. Çok sinirlendigimde ağzını şapirdatan insana kırıcı sözler söyleyebiliyorum. Bu konuda açık sözlü olmak o kadar da iyi değil :( Şansızlik konusunda üstüme yok. Ben nerede isem belada orada ya da ben ayaklı belayim. :) haklisin bende bazen komedi dizisindeymis gibi hissediyorum. Hayatta hep mutlu olmak lazım. Tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm :)http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki desteklemek için bakarım.

      Sil
  4. Utanip kizaran insanların bence kendine gore sevimli bir yani var seni tanimak cok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha teşekkür ederim :) bu iltifat için

      Sil
  5. Ya bu mim çok güzel en kısa sürede yapacağım^^ mimlediğin için teşekkürler^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum soda :D çok eğlenceli :)

      Sil
  6. çok şirin gifler :))) çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine çok sevindim. Yorumun içinde teşekkürler. Mimlediğimi gördün umarım en kısa zamanda bekliyorum.

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...