16 Ocak 2016 Cumartesi

Cheese İn The Trap


2016'da izleyiciyi ekran başına kilitleyecek diziler çıkmaya başladı. Bunlardan birisi de webtoondan uyarlanmış romantik-gençlik dizisi Cheese İn The Trap. Webtoondan uyarlanmış dizilerin karakterlerini daha samimi ve gerçekçi buluyorum. Gerçek bir insanın verdiği duygu ile bir çizimin verdiği duygular farklı olabiliyor. Dizi de öyle bir gizem havası hakim ki çözmeye çalışırken kendimi kaybettim. 


Dizimizin konusu;

Hong Seol, kendi halinde sıradan bir üniversite öğrencisidir ve ailesinin ekonomik durumu 
kötü olduğu için yarı zamanlı işlerde çalışmaktadır.

Yoo Jung (Park Hae Jin) ise, okulun gözdesi, zengin, akıllı,okulun en popüler öğrencisidir. Herkes tarafından iyi biri olarak tanınmaktadır. Ama göründüğü gibi
biri değildir.

Seol, Yoo Jung'un herkesin zannettiği gibi iyi birisi olmadığını fark edecektir. 

Dizimiz bu ikili arasındaki gizemli ve romantik ilişkiyi konu alıyor. 


 Diziyi izleyenlerden birkaç yorum:

*Ben orijinal webtoonu bile duymamış olan bir ajummayım...ama bu dizi çok eğlenceliii...Üniversite günlerime dönmüş gibiyim. Kadro açıklandıktan sonraki tüm o yaygaraları hatırlıyorum ama Kim Go Eun'un oyunculuğu güzel! Park Hae Jin her zaman iyi oldu ve Seo Kang Joon'un karakteri beni ona aşık etti. Lee Sung Kyung olarak, bilmiyorum.*

*Park Hae Jih bu dizide süper, tamamen Yoo Jung'a uymuş ᄏᄏ*

*Park Hae Jin, bizim sadece webtoonda görebileceğimiz Seol'a karşı olan garip duygularını harika ortaya koyuyor.*

*Hong Seol oradan oraya karışıyor...*

*Dizinin webtoonla senkronizeliği düşündüğümden daha fazlaydı...Seo Kang Joon Baek Inho rolünü başardı. Bora ve Eun Taek tam olmuş ᄏᄏᄏPark Hae Jin!in kendisi webtoondan çıkmış gibi...*









27 yorum:

  1. Gerçekten çok güzel bir diziii :)) Bu aralar favorim ^^ Ellerine sağlık *

    YanıtlaSil
  2. Evet dizi çok iyi. :) Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Hahaha çok iyiymiş :) Bakayım buna da. Gülmeye ihtiyacım vardı, iyi oldu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülmekten kırıp geçirecek sahneler çok var. Emin ol iyi gelecektir :)

      Sil
    2. Bu arada diziye başladım. İnanılmaz iyi, çok teşekkür ederim bu diziyi tanıttığın için ^^

      Sil
    3. Beğendiğine çok sevindim. Ben teşekür ederim yorumun için ^ ^

      Sil
  4. Webtoon'u da yeni başladım, dizi şu an iyi gibi ama ne olacak bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziyi günlerce beklemek çok zor. Yeni bölümde ne olacak diye beklemek... webtoon türkçesini bulsam bende başlayacağım ama bulamadım.

      Sil
  5. Güzel bir diziye benziyor :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika harika dizimiz... yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  6. ben de dün akşam baktım biraz. daha dört beş bölüm olmuş. izlicem. the healer ı çok mutlulukla izledim yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimliydi Healer gerçekten Deep ^^

      Sil
    2. başroldeki oğlanla kız çok tatlı yaaa :)

      Sil
    3. Zaman geçmiyor , yeni bölüm gelsin diye bekliyorum. Healer... healer nedir bu dizi diye bir zamanlar adını çok duydum birde sen yorumda ondan bahsedince hemen başladım. Harikaaa...

      Sil
    4. Healer daki çocuk aynı kim jaejoong değil mi :) ben aşırı benzettim. Kim jaejoong hayranıyım ben birazda :)

      Sil
  7. Bir türlü dizeye başlıyamıyorum belki bu diziye başlarım :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bana da öyle oluyor bir dizi açıyorum daha beş dakka olmuş kapatıyorum hemen. Cheese in the trap'a direk başla ve o bir saati izle. ^^

      Sil
  8. İzleneceklere ekledim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Rememberdan sonra şu an yayınlananlar arasında en iyi dizi bu. Sunbae ve hong seol çok tatlı değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçektende öyle. İkili arasindaki ilişki izlenmeye değer :))

      Sil
  10. Diziyi çok güzel yorumlamışsın :) .Bende bu dizi hakkında yorum bakıyordum teşekkürler izlemeye başlıyorum şuan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için. Dizi konusunda yapılan korelilerin yorumlarını bulduğunda çok sevindim sizlerle de bu yorumları paylaşmak istedim begendiysen ne mutlu bana ~~

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  11. Sevemiyorum şu çekik gözlülerin dizilerini ya. Secret Garden'i de yarım bıraktım. Niyçün acep, olmuyorrr... Belki bu diziyle önyargılarım bertaraf olur. Bakalım. Blogunu keşfediyorum, bana da beklerim kardeş ♥

    YanıtlaSil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...