19 Ocak 2016 Salı

Moorim School/2016


Küçük dünyanızın dışında, kilometrelerce uzakta farklı bir dünya olduğu biliyor muydunuz? O dünyaya gitmenin birden fazla yolu vardır. Kitaplar, müzikler, filmler... Başka karakterler ve başka hayatlarla dolu kocaman bir dünyadır orası. Yıllardır beklediğim bir dizi gelmiş gibi hissediyorum. O dünyaya gitmenin bir yolunu bulmuş gibi...


Adı: Moorim School 무림학교
Tür: Romantik, Fantastik, Aksiyon, Gençlik
Yönetmen: Lee So-Yeon
Senarist: Kim Hyun-Hee
Yapımcı: Kim Hyung-Il, Yun Jae-Hyuk, Kang Min-Kyung
Yayıncı: KBS2
daum: 5.8
Bölüm Sayısı: 20 (kesinleşmedi)
Yapım Yılı: 2015 – 2016
Yayın Tarihi: 11 Ocak 2016
Yayın Günleri ve Saati: Pazartesi & Salı – 21:55
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore

Konusu:

Moorim Okulu; varlığını kimsenin bilmediği bir okuldur. Yüksek akademik puanlara sahip olan bu okul hiçbir tarih kitabında yer almaz. Bu okulda, kendiniz olabilmeyi öğrenirsiniz. Neler başarabileceğinizi, en çaresiz anlarınızda bile devam etmeniz gerektiğinde içinizdeki o cesareti görebilmeyi öğretir. Onun dışında öğrencilere dürüstlük, inanç, özveri ve iletişim de dahil olmak üzere erdemli bir insan olmayı öğretmektedirler. Okulda bulunan öğretmenler ve öğrenciler farklı ülkelerden gelmişlerdir ve her birinin kendi hikayesi vardır. 



Karakterler :

Lee Hyun-Woo dizide, eski bir idol olan Yoon Shi-Woo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, ‘Moebius’ grubunun lideridir ve kibirli bir kişiliğe sahiptir. O, popülerliğini yitirdikten sonra Moorim Okulu’na kaydolur ve burada yetişir.

Seo Ye-Ji dizide, kör babasına bakan Sim Soon-Duk karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, babasından gizli Moorim Okulu’na gider.

Hong-Bin dizide, babası “Shanghae” şirketinin başkanı olan zengin Çinli bir iş adamıdır ve annesi Koreli bir kadın olan Wang Chi-Ang karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, özgür bir ruha ve çekici bir kişiliğe sahiptir.

Jeong Eu-Gene dizide, Moorim Okulu’nun ilkeci kızı Hwang Sun-A karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, haksızlığa karşı kayıtsız kalamayan birisidir.











29 yorum:

  1. Okul dizilerini seviyorum ben :) Bunu da izleyeceğim şimdi Kore Fenomeni'nin tavsiye ettiği Falet to love'ı izliyorum o bitince bunu da izleyeceğim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fated yo love you dizisi de gerçekten harika :) izleyecek daha çok dizi var. Moorim schoola da listende yer vermeni tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Fantastik olması güzel. Kendin olabilmeyi öğrenmek gerçekten güzel bir konu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik olmasi çoook güzel. Benim için ayrı bir yeri oldu ^^ Konusunun da farklı olduğunu düşünüyorum. Listene ekle le yan :)

      Sil
    2. Tamam seni dinleyip sana güzelce güvenip ekliyorum:D

      Sil
  3. Bu aralar izlediklerimden biri hala tam olarak çözemedim ama gelecek bölümlerden çok umutluyum :)))) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de dizilerin konuları bazen anlaşılması zor olabiliyor ancak dizi şuan için iyi gidiyor mutlaka devam ettir ^^

      Sil
    2. Ettirdim ve şuanda favorilerimden biri ^^ Sanırım top 10 listemi güncellemem gerekecek :)))

      Sil
    3. Bu harika en kısa zamanda blogunda dizinin yorumunu bekliyor olacagim ^^

      Sil
  4. değişik bir yapım; karakterlerin kişiliğine vurgu yapmak (tıpkı hogwarts'daki binalar gibi) oldukça özgün.
    izlemeye vakit bulabilir miyim şu an için bilemeyeceğim. belki ilerleyen zamanlarda bulabilirim.
    ama kesinlikle not ettim listeme. oldukça ilgimi çekti zira, ve özgün kurguları seyretmeyi her daim keyifli bulmuşumdur. ^^
    teşekkürler bonghwang.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afişleri de çok dikkat çekici ^^ River sana yardimci olabildiysem ne mutlu bana ^^

      Sil
  5. Konu bana biraz tanıdık geldi ama bir türlü hatırlayamadım. Ellerine sağlık canım. Böyle bir diziden haberim bile yoktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna benzer bir konuda başka bir dizi görmedim ama varsa onu da izlemek isterim ^^ Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  6. Kore kültürüm yok ama takip ettigim bir sürü kore blogu oldu kiyisindan kösesinden bi seyler ögreniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insan herhangi bir konuyu araştırdıkca tanır tanıdıkça sever. Bloguma hosgeldin koreye olan ilginin artması dileği ile. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. Çok fazla fantastik Kore dizisi izlemedim. Master's Sun, Oh My Ghost, Secret Garden, Gu Family Book ve vampirli bir dizi izlemiştim. :D Vampirlisi berbatı bu arada ama adını hatırlamıyorum :D Bu diziyi sevecekmişim gibi geldi, afişleri süper :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izlediklerinin hepsi de çok güzel ve kaliteli diziler. Vampirli izlediğin dizi orange marmalade olabilir mi?

      Sil
    2. Sanırım o :D Sen izledin mi? :))

      Sil
    3. Kore dizilerinden sogutacak şekilde berbattı. Bir kaç bölüm dayanabildim ama gerçekten çok kötüydü.

      Sil
    4. Bence de, bence de :D Vampirler kan ağladı o dizi yüzünden :D

      Sil
    5. Bu konuda katılıyorum :)

      Sil
  8. Merhaba bende bu diziyi yorumladım. Biraz lüzumsuz ama kendini izlettiriyor değil mi :) Sizi takibe alacağım bende bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa ^^ Hoşgeldin. Tabi ki de bloguna bakacağım. Merak ettim. Benim gibi kore sever blogları çok takip ediyorum. Dizi kendini izlettiriyor gerçekten. Oyuncular ve senaryosu iyi olduktan sonra dizi reytinglerden inmez.

      Sil
  9. Bu dizi kesinlikle benim tarzım ama başlamicam.....Kendimi zor tutuyorum ama bundan sonra tüm bölümleri yayınlanmayan dizilere başlamama kararı aldım.Beklemek ızdırap gibi ama şimdiden seveceğimden eminim. Bu arada bloğunu çok beğendim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna biraz geç cevap veriyorum kusura bakma, haklısın en doğrusu bu. Dizi bitmeden başlamamak lazım ama çok konuşuluyor dayanamayadan başlıyoruz genelde.

      Sil
  10. Süper bir dizi bence yaa!
    okul dediğin böyle olmalı, teoriklerle süslenmeli ama ana hat bu şekilde ilerlemeli...
    harry poter da bir taraftan aklıma geliyor izlerken pek alakalı olmasa da anımsatıyor :)
    Güzel paylaşım olmuş, teşekkürler Bonghwang!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter'a hiç benzemiyor başta öyle bir havasi olmuştu ama izledikçe farklı olduğu bariz bir şekilde belli oluyor. Böyle okul olsa keşke dedirtiyor :))

      Sil
    2. Evet, fantastik bir okul hayal edince ilk aklıma o geliyor ya ondan ya değilse evet alakası yok anımsatma işte ;)

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...