4 Mart 2016 Cuma

[GRUP TANITIM] ASTRO


Şuanda okumaya başladığınız yazıyı yazmak için çok uzun zamandır bekliyordum. Grubu keşfettiğimden beri sıkı bir takipçisi haline gelmiştim. Sizinde ASTRO gurubunu yakından tanımanızı istediğimden , yazıyı büyük bir özenle hazırladım. Fotoğraflarına bile bakınca ne kadar sıcak kanlı ve sevecen olduklarını görebileceğiniz grup hakkında her şeyi bu yazıda bulabileceksiniz.

Astro 14.08.2015 tarihinde Fantagio şirketi tarafından kurulmuş bir k-pop grubudur.
Başlarda 'To Be Continued' adlı web dizisinde oynayan üyeleriyle bilinen Astro grubu, debut yapamadığı halde çok fazla hayrana sahip ve düzenlenen fan etkinliklerinde ise çıkış şarkıları olmadığından diğer grupların şarkılarını coverlıyorlardı. Promosoyonlarıyla meşgul olan grubun ne zaman  debut yapacağı merak konusuydu. Ajansı 23 Şubat tarihinde Astro'nun mini albümünü yayınlayacak açıklamasında bulunmuştu. Astro debut showcaseleri sırasında hayranlarının resmi adlarını duyurdu. Fanclub isimleri "AROHA" Anlamı "Astro tüm hayranlarını seviyor (Astro Hearts All The Fans)"



ÜYELERİ TANIYALIM:

Maknae SanHa:
  • Grubun maknaesidir.
  • Gerçek adı Yoon SanHa  
  • 21 Mart 2000 tarihinde doğdu.
  • 1.80 boyunda. 
  • Vokalde ve yeni şeyler öğrenmede çok başarılı.
  • Esnek bir vücuda sahip olduğu için dansta da oldukça başarılı.
  • Lakabı "Beagle"'dır.
  • Rol modeli Busker Busker'dır.

Rocky 
  • Gerçek adı Park MinHyuk 
  • Sahne adı olarak Rocky kullanması uygun görüldü. Rocky'nin anlamı taş gibidir. Demek istediğim; kendisinin
  • taş kadar dayanıklı oluşudur.
  • 25 Şubat 1999 tarihinde doğdu.
  • Rocky'nin takma adı Dans Makinesidir. Dansta çok başarılı olduğundan dolayı bu takma adı verildi.
  • İyi yemek yaptığı söylenir.
  • Taekwondo'da 4. kuşaktadır.
  • Rol modeli G-Dragondur.



MoonBin:
  • Sahnede de gerçek adı olan Moonbin'i kullanır.
  • 26 Ocak 1998 yılında doğmuştur.
  • Takma adı Binnie ve uykucu Moonbin'dir
  • Kendisinden küçük Moon Soo adında bir kız kardeşi var.
  • Moonbin dansta, kış sporlarında ve oyunculukta yeteneklidir.
  • Piyano çalabiliyor.
  • Moonbin 2006'da DBSK'in Balloons MV'sinde yer aldı.
  • Boys Over Flowers dizisinde Kim Bum'un küçüklüğünü canlandırdı.
  • Moonbin küçüklüğünden beri en yakın arkadaşı Jung Chanwoo (IKON'dan Chanwoo)'dur.


 Eun Woo:


  • Gerçek adı Lee Dong Min'dir.
  • Takma adı Sabah Alarmı çünkü yurtta herkesten önce o uyanır.
  • Doğum tarihi 30 Mart 1997'dir.
  • Boyu 1.83 ve kilosu 64 kgd'dır. Kan grubu B.
  • Yüzme, oyunculuk ve DJ'lik yapmaktan zevk alır.
  • Piyano, gitar, keman çalabiliyor.
  • İngilizce konuşabiliyor.
  • Gruptaki vokal ve grubun yüzünü üstleniyor.
  • 2014'de My Brilliant Life filminde yer almıştır ve koyu bir Real Madrid hayranıdır.



Jinjin:

  • Gerçek adı Park Jinwoo'dur
  • 15 Mart 1996 yılında doğmuştur.
  • Takma adı Angelic Smile ( Meleksi gülüş)
  • Eun Woo gibi o da ingilizce konuşabiliyor.
  • Uykusuna düşkün ve onu uykudan kaldırmak çok zor.
  • 1,74 boyunda ve 63 kg'dır.
  • Gruptaki pozisyonu Rapper'dır aynı zamanda grubun lideridir.
  • 2012 den 2015'e kadar Hanlim Multi Arts High School'da okumuştur, daha sonra New York akademisine gitmiştir.


MJ:

  • Sahne ismi MJ olan Kim Myungjoon 5 Mart 1994'de doğmuştur. 
  • En yaşlı üyedir
  • Boyu 1.75 ve kilosu 58 kg'dır. Kan grubu 0'dır
  • MJ tam bir Iron Man hayranıdır.
  • Ana vokal ve çokta iyi bir dansçıdır. 
  • Grubun ilk üyesidir, fakat diğer üyelere göre kendine ait pek bir bilgi yoktur.



Grubun adı çok dikkatimi çektiğinden grubu bir süre için takibe almıştım. İlk başlarda birbirlerine çok fazla benzediklerinden dolayı karıştırıyordum ve dizilerini izledikten sonra üyelerin hepsini öğrenmiş ve hepsini daha yakından tanıma fırsatı bulmuş oldum. Grubu o kadar çok sevdim ki bende bir Aroha olmaya karar verdim.
Uzun bir bekleyişten sonra geçtiğimiz günlerde sonunda Astro "Hide & Seek" ile debutlarını yaptı.
MV'lerini çok sevdim. Sıcakkanlı, sevecen ve komik hallerini görüyoruz. Oldukları gibi davranarak çok başarılı bir albüm hazırlamışlar. Mini albümündeki tüm şarkılarda enerji dolu, şarkının sizi alıp uzaklara götürmesi an meselesi. Çok güçlü sesler kendini belli ediyor. Hepsine başarılar diliyorum.

                                                                     
                                                           HİDE & SEEK:






Mini albümdeki şarkıları buradan dinleyebilirsiniz:

Son olarak;  Astro üyeleri kendilerini özletmemek için ASTROPLAY'leri olan youtube hesaplarına videolar koyuyorlar. Onları daha yakından tanımak için izlemenizi tavsiye ederim. Korece olduğundan dolayı videoları Türkçe altyazılı olarak sunan kanala buradan ulaşabilirsiniz.



















11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Astro türkçe altyazılı videoları biliyor musunuz?^^

      Sil
  2. Ben de epeydir takip ediyorum bu grubu. Haklarında yazı yazmak istemiştim de üşengeçlik.. neyseki sen yazmışsın çok da iyi etmişsin :D Belki bir Aroha olmasam da yürekten destekleyeceğim grubu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim ama bir aroha olmanı çok isterim ^^ Tanıdıkça acayip bağlanıyorsunuz.

      Sil
    2. Çok sevindim ama bir aroha olmanı çok isterim ^^ Tanıdıkça acayip bağlanıyorsunuz.

      Sil
  3. Diziden bu yana ben de merakla bekliyordum. Kore piyasası bu anlamda çok kalabalık, umarım aradan sıyrılabilirler. Ben onları çok sevdim. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizileri de çok sevdirdi kendini. Gerçekten de fazla kalabalık piyasa bence bir fark yaraticaklarini düşünüyorum çünkü çok konuşulmuştu. Aslında farklı bir sirketten çıkış yapsalar ne kadar daha popüler olurlardi merak ediyorum.

      Sil
    2. Dizileri de çok sevdirdi kendini. Gerçekten de fazla kalabalık piyasa bence bir fark yaraticaklarini düşünüyorum çünkü çok konuşulmuştu. Aslında farklı bir sirketten çıkış yapsalar ne kadar daha popüler olurlardi merak ediyorum.

      Sil
    3. Astro türkçe altyazılı videolar biliyor musunuz?^^

      Sil
    4. Astro türkçe altyazılı videolar biliyor musunuz?^^

      Sil

Blogumdan geçip giderken yorum bırakmayı unutma ^^
Çünkü Düşünceler Dünyayı Bile Değiştirebilir...